Ga terug naar de homepage

Onbegrip! #DITMOETSTOPPEN

 

 

Ditmoetstoppen#reumatischeartristis#hetmaaktmekapot# en aan diegenen die denken dat het komedie is, manmanman, it kills me softly. Helse nachten... is niet een eenmalige pijn, maar een dagelijkse, smerige, verschrikkelijke pijn die ook ik als jonge mama, vrouw wil doorstaan, waaraan ik niet wil toegeven....
"Mo ben jij ziek... Ge ze altijd vrolijk... Ge zou da nie zeggen" ...
Wel ja, ik ben ziek, ik kruip op handen en voeten naar boven, ongeneeslijk ziek en elke dag probeer ik er te staan, voor mijn gezinnetje. Daarvoor en alleen daarvoor: genoeg is genoeg.

L crying

 

 

 

RA Liga antwoordt:

Dag L,

Hierover zijn we het helemaal eens, DIT MOET STOPPEN! Vele mensen met RA ervaren de frustratie niet begrepen te worden en daar doen wij als RA Liga wat aan.

Eén van onze werkpunten in 2019 is: RA bespreekbaar maken. Onze leden weten dat we hiermee bezig zijn en natuurlijk gaan de meeste tips naar onze leden.

In oktober organiseren we in samenwerking met verschillende ziekenhuizen in iedere provincie 3D-infomomenten. De doelstelling is dat vele mensen kunnen zien wat RA met je lichaam doet.

Breng ons een bezoekje en maak samen met ons RA bespreekbaar.

Veel moed en sterkte

Meer info op raliga.be: onbegrip

Category